Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-13, 20:22   #2628
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Da var jeg kommet hjem fra London og skal på Lindbergklinikken på tirsdag. Da blir det oppstart igjen så fort produktene kommer i posten. Regner med at det blir til helgen.

Jeg prøvde å finne frem til butikk som selger ED produkter i London, men det gikk ikke. Den måten man kan handle på der er via hjemmesiden. Men de shipper ikke ut av England. Man må ha britisk adresse.

Så jeg får prøve de nye produktene som du fortalte om Grotingeling. De rundstykkene hørtes interessante ut.

Så flink du har vært Wowo. 9 kilo på 30 dager er til å skryte av. Forrige gang jeg var på ED hadde jeg det likt som deg. Jeg var sulten hele tiden, var trøtt og hadde lite energi. Når jeg har vært på vanlig ketosekosthold har jeg hatt mye mer energi. Men ED har vært det eneste som har fått vekten nedover. Og det er jo et stort poeng.

Hei til deg også Tassa. Kjekt å ha noen å dele tips med ja.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat