Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 00:00   #10707
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg har time til akupunktur i morgen (har antistoffer mot skjoldbruskkjertel og bukspyttkjertel, astma, svake binyrer og revmatiske smerter), men jeg er blitt syk med feber, astma/muligens infeksjon i bryst + diare/kvalme og selvsagt et blodsukker som er helt på bærtur siden jeg er syk.
Noen som aner om akupunktur vil gjøre jobben selv om jeg er syk eventuelt om jeg kan bli verre?
Har i utganspunktet lyst til å melde avbud siden jeg føler meg skikkelig dårlig, men så er det såpass lang ventetid for behandling, og jeg har ikke lyst til å vente en måned med mindre jeg må....

Da jeg sa jeg var forkjøla til akupunktøren idag gjorde han ikke noe annet enn planlagt likevel. Kroppen er sikkert mer mottakelig for energi nå som syk.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo