Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-13, 13:58   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: DN: Advarer mot proteinrike dietter

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Syns du det? Mitt inntrykk er at de fleste gir fullstendig blaffen i hva de spiser, bare det smaker godt og at de har en følelse av at kostholdet faller inn under det svært diffuse «alt-med-måte»-begrepet.
-


Jeg sier ingenting om at fanatismen er gjengs i befolkningen, men er blitt veldig vanlig blant folk som sverger til et eller annet "alternativt" kosthold (les: avvik fra statens kostholdsråd) og pressen med sine mer eller mindre kvalifiserte eksperter fyrer opp stemningen.

Det verste er fanatikere som trykker propaganda ned i halshølet på deg og for enhver pris skal omvende deg og de finnes innenfor alle kostholdskategorier og i media og det er blitt alt for mange av de.

Happy is the new healthy! Det viktigste er at folk har det godt med seg selv og det de spiser og om det betyr at de, som du påstår, gir fullstendig blaffen i hva de spiser så må de få lov til det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat