Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-14, 00:46   #24273
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har kjøpt meg Rokkering, den med ca 2 kg på... Noen som har prøvd, over tid, denne? En personlig trener har lagt ut en video hvor han totalt slakter dette som trenings form... Sier det er bortkastet tid... Jeg tenker at litt nytte må den vel gjøre?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har også en som veier i overkant av 2 kg, men selv med daglig bruk over uker kan jeg ikke si at jeg merket noe til alle de cm reklamen lover at man skal gå inn rundt livet. Men det er artig da!

Hm... Så kjedelig uten effekt! Men den banker iallefall på flesket, så blå som jeg blir! Men bare på den ene siden! Den måååå da sette igang noe slik at flesket løsner?

Noen andre med erfaringer? Takk for svar TrillTrall

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.