Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-14, 22:21   #11
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Haloween og sukkertøytiggende unger

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Skjønner hva du sier Nellie,
men for min egen del så ser jeg absolutt ingen grunn i det hele tatt til å kjøpe godterier fordi barna ikke har lyst på sukkerfrie ting.
Så mye godterier de hanker inn på en slik tiggerunde tar de ingen skade av å få sukkerfrie godbiter en plass selv om de "ikke liker det".
Nå så jeg forøvrig nettopp på et annet forum at de mener det er en uting at barn eldre enn 10-12 år går rundt og tigger, så meningene er tydeligvis mange.

Så hvis de samler inn så mye som du sier at de gjør, at de ikke kan bære det, så har de jo nok uansett?

Hvis noen ikke vil ha salte mandler eller frukt, så er det vel greit for deg å la din lavkarbofamilie få det?

Hvis man ikke liker Halloween, trenger man ikke delta i det. Enkelt og greit. At noen tjener mye penger på Halloween er tilfelle, men handelsstanden tjener da mye på både oss voksne og barn absolutt alle dager i året.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat