Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-14, 23:32   #14
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Haloween og sukkertøytiggende unger

Jeg feirer ikke selv og synes nok det er noe trist med voksne her i norge som holder på, men ser virkelig ikke problemet i å dele ut litt sukkersnop til unga som har det artig og spennende den kvelden i året.

Om man ikke vil være med på leken så er jo det greit, men man trenger jo ikke sitte og sture og være grinch heller. Det brukte jeg å gjøre før, men man forandrer seg heldigvis.

Apropos julebukk. Husker jeg og mine venner og sånn ble litt småsnurte da vi fikk klementiner og rosinpakker da vi gikk julebukk. Og dette er jo over tjue år sida. Julebukk har jeg faktisk ikke sett her de siste ... 15 årene.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat