Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-14, 11:59   #24165
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg lurer virkelig på hva designeren har tenkt på... Hvordan er den å ta på seg tro? Hadde nesten vært artig å stikke innom en H&M bare for å teste. Og den ser jo ikke ut?

Selv om jeg selv ikke har sansen for kolleksjonen, så er veldig i tråd med det Alexander Wang har presentert i kolleksjoner tidligere. Meningen er at det skal være sportselementer i dagligtøy (som om vi ikke ser bruk på tvers der allerede med 2xu-tights brukt som bukse i bybildet?), meningen er ikke at det skal være praktisk, det er ikke Coop-kolleksjonen til Northug dette- og den ble lansert over hele verden, så de har nok ikke tenkt sånn over norske værforhold.

Og den er sannsynligvis sydd sammen, det er neppe strimler av tøy som ligger over hverandre. Den er neppe behagelig på også, og ikke designet for funksjon. Det er heller ikke alle som kjøper klær fordi de først og fremst skal være praktiske.

Hva designeren tenkte på? Mesteparten av kolleksjonen er utsolgt, han traff en målgruppe, selv om folk her inne ikke er i den målgruppa.


Sist redigert av Ethereal : 07-11-14 kl 12:07.
Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold