Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-04, 23:04   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg husket feil, det var noe annet som var så dyrt...

Betalte ca 280 kr for 60 mg og 230 for 15 mg. Men det ble for dyrt likevel pga mange tiltak på en gang, pluss at jeg kom opp i solide doser...

Startet på 195 mg og økte med 15 om gangen helt til 315 mg! Gikk så ned igjen gradvis til 180. Jeg begynte på Armour 11. juli 2002 og gikk over til 1 mg Tyroxin-natrium 28.sept 2002.

Blodprøve tatt 16.08.02 viste fritt T4 på 25.7 (normalområde 9.0-22.0), da gikk jeg på 270 mg Armour. Merket fortsatt ingenting...!

Vet ikke om jeg skal prøve igjen, siden jeg har autoimmun tyreoditt kan altså kroppen ødelegge det naturlige hormonet iflg Atkins...

Jeg har blitt noe bedre i løpet av de fire årene jeg har vært medisinert for lavt stoffskifte - tror kroppen min omstiller seg ekstremt langsomt. Det har jeg merket på mange andre stoffer også - de virker ikke eller det tar utrolig lang tid før noe skjer. Hvorfor vet jeg ikke - det kan ligge på cellenivå - det er jo en stoffskifteprosess i cellene også.

Du - de har forresten tablett-deler på apoteket - hvis du ikke har lyst til å holde på med barberblad...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat