Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-05, 17:59   #17
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sitat:

Siste målinger fra laben,mens jeg fortsatt gikk på Levaxin opplyser at såkalt S-Thy.per.antis. ligger på 411* (-50)..??Dette er en måling på nivået på antistoffer i blodet,ikke sant?Skal ikke det ligge på rundt 0?tallet i parantes,ka betyr det mon tro..?

* betyr at det er funnet "unormal" verdi. Tallet i parantes er "normalverdien". Alt under 50 regnes som innen denne. Du ser hvor høyt over du ligger!

Oppstart av Armour på 120 mg er nok regnet ut etter den Levaxindosen du tok. Jeg gjetter på at du brukte 150 mg Levaxin, hvis du ikke tok noe annet i tillegg?
Vær obs hvis du får symptomer på høyt stoffskifte. Hjertebank, hjerteflimmer, svimmelhet og følelse av hetetokter i kroppen er det vanligste. Det kan forekomme hvis du tar for mye av et preparat som inneholder T3. Da ringer du endokrinologen og forteller dette, så blir nok dosen redusert. Det skal ikke være farlig hvis du ikke går på for høy dose over tid. Og du merker symptomer på det veldig fort.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat