Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 14:41   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Trenger motivasjon.....

Vel, jeg er sykepleier og prøver så godt jeg kan å gå på ketolyse.
Ikke bare det, men min nye lege sa på fredag at han ville støtte meg fullt ut og at han syns det var utrolig fornuftig av meg å slanke meg på denne måten!

Har falt helt av lasset i helgen. Har feiret bursdag for datteren min (9 år) i 3 dager og klarer ikke holde meg unna mat jeg egentlig ikke skal ha.
Men i morgen begynner jeg på igjen!

Er med i torsdagsveieklubben her og skal følge opp det uansett hvordan det går med vekten. Finnes også for de som veier seg på mandager, vet du!

Bruker forumet flittig hver dag og henter masse inspirasjon her. Både fra de som har kommet i mål og fra de som er superflink og ikke minst fra de som er som meg, som trenger et ekstra spark bak fra tid til annen!

Har funnet ut at litt av trikset er å VARIERE maten. Skal lese meg gjennom en masse oppskrifter og bli flink til å planlegge menyer. Klarte det en stund, da!

Masse lykke til med 20 kg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat