Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-08, 14:49   #22
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Trenger motivasjon ...

Vet du hva? Ikke forsvar deg. Ikke forklar hvis du ikke vil heller.

Spis den maten du vet at du skal ha, og si du er allergisk mot resten. Det er jo sant også på en måte - du tåler jo ikke høykarbomat.

Når folk spør meg om jeg har diabetes eller hva det er for noe med meg, så sier jeg tidvis bare ja jeg... Også spiser jeg det jeg skal. Andre ganger sier jeg at jeg er nødt til å følge min diett som er tilpasset meg for å forsøke å unngå å dø av overvekt. Og det hender at jeg er ganske krass hvis noen er for ivrige til å kritisere og sier klart fra at dette har de strengt tatt ikke noe med, og at det er greit at de er uenige, da får de praktisere det de mener på sine kropper, så praktiserer jeg det jeg mener på min kropp...

Er mange leger som etterhvert har skjønt poenget med ketolyse og lavkarbomat. Det er faktisk en av de få tingene som faktisk virker mot overvekt.

Så stå på - og husk at din helse er ditt ansvar. Det gir deg også retten til å be andre passe sine egne saker.

Hvis du er av den mer høflige typen, så kan du jo også bare si at du ikke orker å diskutere det - det virker greit, du ønsker å gjøre det slik og du orker ikke forklare det hele tiden.

Lykke til, og opp med motivasjonen. At kiloene kom på igjen var jo bare et bevis på at du virkelig hadde funnet rette metoden - bare å starte opp igjen så forsvinner de kioene igjen. Kanskje de tar med seg flere også

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat