Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-05, 13:24   #96
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karin

Jommen, hør da her et øyeblikk. Jeg kan ikke spise så mye egg, jeg. Får mageproblemer hvis jeg spiser mer enn 1/2 eggehvite. Kan jeg da lage en mindre pannekake?

Min frokost er 1 skive lindbergbrød med mye pålegg, f eks makrell i tomat, 4-5 sardiner, skinke og ost eller noe sånt. I tillegg 1-2 fiberrik med mer proteiner, samme som over eller leverpostei, svolværpostei, baconost eller cottage cheese med bær. Eventuelt en kalkunpølse.

Kan jeg være med da, eller??? (Vil så gjerne ha den kule logoen i signaturen min da...)

Opprinnelig lagt inn av MHM

Det kan være omelett av tre egg, smoothie av tre egg, proteinshake med minst 25 gram protein, eller kjøtt/fisk tilsvarende ca. 150 gram. Pluss antioksidanter. Pluss fett tilsvarende MINST 1 ss olje (= 1/2 avokado = 10 oliven = 5 valnøtter = 15 mandler).

Så 25g proteiner eller mer, antioksidanter og 1ss olje eller mer Da er du med!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat