Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-12, 07:47   #17
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Har sunnhet blitt en sykdom nå?

Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.

Jeg må si jeg er enig med trådstarter. I alle fall mye av dette på facebook, hvor man viser store kvinner og sier det er vakkert. Ja, formfult er vakkert, men mange av de kvinnene er faktisk sykelig overvektig.

Men _mange_ står jo frem etter at de har blitt ned mot normalvektige og innrømmer at det slett ikke var noe gøy å være 30 kg overvektig at den tilsynelatende alltid "blide, tykke og glade" jenta/gutten egentlig gråt på innsiden. Så nei - jeg kjøper slettes ikke at man er lykkelig og trives kjempegodt med en kropp som veier 30+ kilo for mye.

Men samtidig kan det være sikkert like slitsomt å være undervektig fra naturens side også. Men når man snakker om at sunnhet har blitt en sykdom så dreier det seg vel om de som blir så hekta på kosthold og trening at det setter en stor brems på deres sosiale liv - at de ikke kan delta på noe annet fordi de da ikke får trent sine ørten timer om dagen og kanskje må spise mer enn sine tilmålte 850 kcal/dag. Da er det jo sykelig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat