Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-14, 18:51   #12
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Proteinpulver?

Opprinnelig lagt inn av Tiger, her.

Jeg har ikke anbefalt soyapulver.
At jeg blander med soyamelk er min sak, jeg liker det. En kan velge selv hva en blander med.

Og så vil jeg legge til at jeg tåler ikke melk, og derfor må jeg bruke andre produkter.



Nettopp!
Er flere soyaprodukter jeg synes er bra.

Selvsagt er det din sak at du blander med soyamelk.
Dette er ikke en diskusjon om soya, men det er såpass kontroversielt å nevne soyaprodukter i et slankeforum som lavkarbo tross alt er overfor de som åpenbart ber om råd (ref ts innlegg) uten å samtidig skrive om bivirkningene av soya over tid som det er forsket temmelig mye på.

Du skrev jo ikke at du "anbefalte", men å skrive om et produkt man selv bruker, som kun distribueres via "Herbalife liknende system" og deretter linke til det, samt anmode vedkommende om å ta kontakt pr PM.....vet ikke jeg, men klarere anbefaling får man vel ikke uten å bruke ordene "jeg anbefaler..."??
Når vi skriver og linker til produkter vi selv bruker overfor de som rådspør her inne, tror jeg kanskje de oppfatter dette som en "anbefaling" uten at det behøver bety de velger det selvsagt.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat