Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-08, 23:06   #5
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Passer ikke inn

Opprinnelig lagt inn av Jollers, her.

vel, jeg skeier vel ikke ut sånn men jeg blir tullete av å måtte tenke på dette hele tiden tror jeg, ikke er gubben min særlig velvillig til å hjelpe meg heller. Og selv om jeg prøver å prøver så blir det dyrere for oss om jeg skal være flink pike hele tiden, vi har ikke akkurat mye penger fra før altså.
Hadde vel vært enklere om jeg var singel

Hei du!
Du er på riktig sted ser du! Selv om du ikke er "nazi" på karboene. Det er mange som spiser lavkarbo uten å være fanatisk. Det er helst for å oppnå vektnedgang man må være litt "nazi".

Og har du regnet på om det er dyrere? Det tror jeg ikke noe på nemlig. Det er generelt dyrere å spise lavkarbo, men for min egen del veier det opp mer enn nok med alt det jeg IKKE kjøper lenger.

Totalt sett vil jeg faktisk påstå at det e billigere.

Velkommen og lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat