Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-11, 20:50   #17
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Blomkål, partystopper?

Sitat:

Jeg vet ikke om det er vitenskapelig bevist, men kålgrønnsaker skal visstnok danne et stoff som heter goitrogener, som kan undertrykke skjoldbruskkjertelfunksjonen ved at det hindrer opptak av jod.
Jeg har ingen linker, men tipper du finner noe om du googler lavt stoffskifte/hypothyerose, kål, goitrogener etc. .
Jeg kan uansett nevne at jeg spiser en del kålgrønnsaker, om ikke overdrevent mye, har lavt stoffskifte, og har så vidt jeg har merket ikke hatt noen problemer med vektnedgangen på grunn av det.

Koffor har du ikke sagt det før *morsk*

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat