Tråd: Pålegg?
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 14:36   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Pålegg?

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Nei, nei og atter nei. Som du forstår er jeg veldig uenig med deg her Egenkomponert er ikke bare for de som VET hva de driver med. Egenkomponert er også for de som lærer underveis.. Selv brukte jeg mye tunfisk, egg, kaviar, skinke, litt prim (karamellprim) som pålegg da jeg levde "egenkomponert". Gikk bra det også! Ellers var det mange gode forslag over her Mye nyttig å lese inne på forumet. LYKKE TIL

Ja, såklart, om du har flere år på å lære, det har ikke jeg... Men temmelig mange av oss som har ekstremt mange kilo å gå ned har faktisk prøvd egenkomponert og gått i fella og ikke fått det til. Man kan godt fdrive egenkomponert, men poenget er: les deg opp og få kunnskap og vit hva du driver med.

Men ellers er det nok kanskje forskjell på om man skal ned 10kg eller 60 kg, jeg tåler m*e mindre nå og må være veldig nø*e med hva jeg spiser, ellers går jeg ikke ned.

Flott at egenkomponert funka for deg, men husk vi er mange som har prøvd og ikke fått det til, selv med en del kunnskap i bakhodet.

Det var ikke meningen å være frekk eller noe, men husk at vi er flere som ikke har fått til egenkomponert. Og nå spurte hovedinnlegger etter hva hun kan spise og det er ikke helt lett å gi et godt svar på når hun ikke nevner hvor mange karber og hvor masse fett hun spiser i døgnet. Det er nemlig stor forskjell på ketogent kosthold og feks Fedon Lindberg.


Sist redigert av Imse : 25-09-09 kl 14:48.
Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat