Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 17:02   #1
Robert
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Tromsø
Alder: 55
Innlegg: 66
Robert er på en erverdig vei

Cambridgekuren

Hei!

Er blitt distrikssjef for Cambridge kuren i Troms og Finmark og søker da endel betrakninger om denne kuren. Er litt interessert i tilbakemeldinger fra de som har erfaring me denne kuren.

Det som jeg har lest fra brukerne er ymse karakteristikker. En del dreier seg om fasen som kommer etter at brukerne har kommet seg ned til idealvekten. En annen er at pulver (som ikke jeg vil kalle diettene siden mange av dagligvareproduktene er pulver) ikke er å anbefale i det hele tatt osv.

Det som er litt viktig for meg, når jeg og mine fremtidige konsulenter, begynner å jobbe med dette er å få skikkelige konstruktive tilbakemeldinger på denne kuren. Hvordan var oppfølgingen under kuren? Virket den? hvordan opplevde dere de forskjellige fasene? og ellers positive og negative problemstillinger. Vil også ha en konstruktiv diskusjon med dere siden mange av dere sitter med mye kunnskap om forskjellige dietter. Det er viktig for kunder, selgere og produsenter og ha en dialog med forbrukerne, slik jeg ser det.

Alle tilbakemeldinger ønskes velkommen. Håper dette blir en lang tråd.

Robert Robertsen
Cambridge AS

Robert er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat