Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-12, 01:38   #4
doLL
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 66
doLL er på en erverdig vei

Sv: "Overspising" i startfasen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det er viktig at du spiser deg god og mett i starten, da er det mye lettere å ikke falle for fristelsen slik at du faller tilbake til gamle synder.
Det vil alltid ta litt tid før kroppen din blir vant til å forbrenne fett og ikke karber, og en uke er jo ikke lang tid. Etterhvert vil kroppen selv regulere inntaket, og overspisingen blir borte. Slik er det for de fleste.
Så slapp av , spis når du er sulten og slutt når du er mett. Etter hvert vil du sikkert se at du faktisk spiser mindre enn du gjør nå i starten

Edit: Noen får blodukkerstigning av maltitol som atkinsbarene er søtet med. Det kan kanskje trigge søtbehov/annet spisebehov, så jeg ville vært litt forskitig med atkins-produktene sånn helt i starten.

Tusen takk for svar!Da fikk jeg det liksom bekreftet,at jeg ikke gjør noe som er helt på viddene

Ja,har merket meg det,og skal være mer forsiktig.Lot meg nok friste av teksten på fremsiden av pakningen hvor det står at det kun er 2,9 g karbo pr 60-grams-bar

__________________
ágætis byrjun,this is a pretty good beginning
doLL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetes 1 på egenkomponert lavkarbo Svar med sitat