Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 22:24   #53
klipsen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 3
klipsen er på en erverdig vei

Sv: En kort innføring i PCOS

Hei!

Ny her jeg også. Har pcos, og har vel de fleste symptomene pluss moms . Er heldig og har fått to barn vhja ivf etter 10 år med diverse babylagingsmetoder, barna er 1 og 3 år . Så ikke gi opp dere som ønsker dere barn!

Nå etter siste fødsel er kroppen mer i ubalanse enn på lenge med spotblødninger i hytt og vær, mye cyster på begge sider og en vekt som går oppover og bart som gror. Det er en ny problemstilling for meg å finne ut hvordan denne kroppen skal komme i en så normal rytme som mulig, har jo tidligere hatt graviditetsønske, nå ønsker jeg bare en stabil kropp med minst mulig symptomer av pco`s`en(....en helt spontant graviditet hadde vi sett på som ren bonus, men kommer ikke til å utsette meg selv for flere ivf-behandlinger) Min gynlege har anbefalt meg lavkarbo-kosthold. Dumpa borti denne siden, og er litt forvirra nå...for det er jo så mange retninger/kostholdsfilosofier innen lavkarbo! Er det en retning som er mer gundstig enn andre eller? Ser jo ut som det trengs en varig endring...Noen som kan hjelpe en nybegynner på veien?

klipsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat