Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 15:58   #42
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - Ketose og diett

Opprinnelig lagt inn av Mizzie, her.


Jeg ville ha tips på hva en slik diett er basert på og hva man kunne spise. Og jeg er fremdeles ikke overbevist om at det er det er det sunneste alternativet.

*klippe*

Jeg har faktisk lest boken Frisk med lavkarbo. Den har jeg liggende her hjemme. Men det betyr faktisk ikke at det er sunneste måten å ha i seg næring på. Selv om jeg også kan se fordeler med det, så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor folk vil kutte viktige næringstoffer i fra maten for en diett som går ut på å spise mye fett- du må jo si deg enig i at mye fett ikke er bra for kroppen?

Synes jo også det er rart at folk ikke er mere skeptisk enn det de er. For det er noe som heter at det er for godt til å være sant?

Må bare si at jeg ikke finner særlig relevant kunnskap i det du skriver, du blir litt mer troverdig om du kan vise til faktisk kunnskap fremfor bla-bla-bla om gamle myter, slik du har gjort til nå

Mitt spørsmål til deg; hvilke næringsstoffer går jeg glipp av på lavkarbo?
Helt konkret?


Så vil jeg bare sånn i forbifarten nevne at lavkarbo er helt frivillig, om du ikke føler deg komfortabel med den type kost, er det bare å la være å spise lavkarbo. Ille enkelt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat