Tråd: Hårtap
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-08, 14:31   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hårtap

Opprinnelig lagt inn av nordlandsjenta, her.

jeg må bare si at jeg er skeptisk til alle sånn tablettkurer som skal gjøre håret bedre... skal ikke påstå at d ikke virker, men har 7års erfaring i frisørfaget, og vet at d håret som skal falle av faller av uansett... man kan med enkelte produkter sinke håravfallet litt, men skal d av, så detter d av... men d er bare min mening og erfaring altså... skal ikke påstå som sagt at de tablettene ikke hjelper, har aldri hørt om de, så da kan jeg egentlig ikke uttale meg om de heller...

Skjønner, jeg er egentlig skeptisk til sånne greier jeg også, men de selger og anbefaler dem på helsekosten, og jeg kjenner folk som har brukt det og fått tilbake den samme tykkelsen de hadde tidligere. Så det er ikke noen mirakelkur, og jeg regner ikke med å få en magisk tykk bølgete manke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat