Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-14, 13:01   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny her, lavkarbo og migrene!

Har samme opplevelse som deg! Før jeg la om til lavkarbo hadde det blitt så ille at jeg hadde minst ett migreneanfall i uka, av typen invalidiserende - lys- og lydømfintlig, oppkast, you name it. Medisiner virket også dårlig. Anfallene opphørte noen uker etter omlegging, og de få gangene jeg har hatt noe som ligner, har vært i tilfeller som f.eks. den gangen en lite lydhør bartender serverte meg cuba libre med vanlig brus i stedet for light.
Å være kvitt den forferdelige migrenen er virkelig en velsignelse! Hurra for det!

Hva som kan bremse vektnedgangen kan være så ymse, alt fra metabolsk sykdom, som gjør at kroppen trenger å rette opp i ubalanser før den kan slippe vekt, det kan være matintoleranser som f.eks. for meieriprodukter, gluten etc, det kan være for lite fett, for mye eller for lite kabrohydrater og en mengde andre ting. Men som de andre sier har du hatt en fin progresjon så langt, så jeg ville nok heller bare ha fortsatt som jeg gjør, var jeg deg. Vi snakker gjerne om at man kan begynne å se på andre ting dersom man har hatt et reellt platå, hvor man har stått bom stille i en måned eller mer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat