Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-04, 06:56   #5
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Eurodiett er veldig strengt i fase 1 spiser du bare produktene. Du må gjennom en helseundersøkelse før du får det. Det er en slage "intern resept" ingenting kan kjøpes uten denne. Det taes også blodprøver under veis slik at de følger med utviklingen.

I fase 1 og 2 er du i ketose. Deretter er det en tilbakevenning til karbohydrater. Målet er et Lindbergkosthold der man spiser lavglykemisk. Det menes vel at ketose er tøfft for kroppen og en bør være under medisinsk kontroll. Det har jo oppstått problemer for folk med ketose

Jeg har fått lovnad om å få bruke enkelte produkter i lang tid fremover, for jeg skal jo ned mere i vekt men da som del av et endret kosthold.

Legen har anbefalt meg å handle en del av Atkins produkter på nettet. Atkins har jo også produkter du kan bruke for å ha det lettvint. Jeg kommer til å bestille "bars" og spesielt jevningen til Atkins. Det er ingen direkte motsetning. Forskjellen er jo at Atkins teller karbohtdrater mens lindberg ser på den Glykemiske belastningen (omtrentlig). En ser da på hvor rask karbohydraten er ikke bare mengden av den. Lindberg anbegaler heller ikke fet mat men at en spiser mest fisk og fjærkre som proteinkilde.


Sist redigert av Maz : 10-01-04 kl 06:59.
Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat