Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-06, 13:04   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

fjonken er ikke alene mamma, hun har en fjonkemann og. men nå må jeg tisse. men doen er opptatt, krise. for jeg har pælmet nedpå med uhorvelig mengder med sitronvann.

Jeg vet det Det er jeg som er alenemamma, en takknemmelig en sådann som har mye barnefri.

Tenker på de som er alene-alenemamma (slik om du var Fjonken) og hvor tøft det er. Lillesøsteren min er enke og alene med 3 flotte unger. Hun er beintøff, men også omtrent fullstendig utslitt. Heldigvis har hun nå fått to familier som stiller opp hver 4de uke og det er så utrolig godt for henne. Det lille jeg greier å bidra med er som ei mus som pisser i havet.

Jeg vil og ha en nettmann

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat