Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 13:03   #12
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Det er jo heller ikke uvanlig at noen får løs mage/diarè i starten

"Diaré: Store mengder fett i kosten kan gi det man kaller fettrik løs avføring. Dette går som regel over etter hvert som magen venner seg til mer fett i kosten. Gode råd kan være å fordele fettinntaket over flere, små måltider i løpet av dagen og ikke innta for mye fett i hvert måltid."
kilde: http://espenrostrup.com/innforing-i-...lavkarbodiett/

Nå er det ikke akkurat overflod av fett i den maten TS spiser, men jeg tenker at kanskje er fløten i kaffien ny?
Noen som aldri har hatt problemer med melk/fløte fordi de bruker så lite av det til vanlig, reagerer med løs mage/diarè når de plutselig øker det.
Jeg var en av dem, og etter noen år fant legene ut at jeg har allergi mot melkeproteiner.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat