Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 14:05   #1367
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

To spørsmål: Jeg har de siste par ukene alt mer begynt å klø mellom brystene, mest mot venstre (ikke at det har så mye å si, men det var der det begynte). Nå kløhøhøhør det hele tiden, prøver å ikke klø, men jeg gjør det tydeligvis i søvne ... Det er rødt og irritert nå. Jeg aner ikke hva det kommer av, har ikke spist annerledes, bruker kun Neutral når jeg vasker klær, etc. Pleide å få dette mot våren tidligere, men det forsvant for flere år siden, og da var det som regel konsentrert på bringa. Noen som har noen idé om hva det kan være?

Og, så lurer jeg på hvordan man kan legge linoleum på betonggulv (våtrom)? Er det bare å klippe til og lime rett på, eller må man gjøre noe spesielt?

Jeg har også slitt mye med kløe på akkurat de stedene du nevner der! Mest på magen, men også på siden av puppene. Det klødde helt infernalsk, og særlig om natta som du sier og.
Jeg fant aldri ut av hva det kom av, legen ga meg kortison og var happy med det.
Men SÅ begynte jeg mitt nye lavkarbo-liv, og det er borte som dugg for solen!!! Men da jeg spiste vanlig høykarbo pizza for noen uker siden, kom kløen akutt tilbake. Så for meg har det tydeligvis noe med kosten å gjøre, og jeg er superglad for alle de positive "bivirkningene" det har gitt meg
Du sier du ikke spiser noe annerledes, så det er kanskje ikke maten... Sikker på at ingen raske karbosnusker har sneket seg inn? For meg var det helt utrolig at det kom så akutt tilbake da jeg spiste pizza. Men det forsvant heldigvis fort!
Håper det samme skjer i ditt tilfelle!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf