Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 22:24   #15
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Torkil sier også at vektstagnasjon kan skyldes for lite grønnsaker, og for lite farger i grønnsakene . Mange her sier forøvrig at man må pøse på med fett, fett og mer når vekta står stille. Men det er en sannhet med modifikasjoner da ikke alle tåler så mye fett, og noen, som JEG, må også passe på kaloriinntaket, ellers går jeg ikke ned. Det er mye individuelle kropper ute å går vettu. En tredje ting kan være at du trenger mer karbohydrater enn de 15 grammene ketolysen gir deg.

Forøvrig har jeg fått smaken på RÅ NØTTER. Greier ikke spise de rista og salte nøttene lengre

Også kan det jo hende at du går ned i cm fordi om du ikke går ned i vekt.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat