Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 14:18   #25
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skjønner frustrasjonen din. Jeg sto stille i omtrent tre år etter et vekttap på nesten tjue kg. Det var ganske frustrerende, men jeg hadde ellers så store helsefordeler, at å gå tilbake til det gamle kostholdet var ikke et alternativ.
Men som det viste seg etterhvert, da jeg til slutt dro til en spesialist på kvinnsykdommer så var det kroppen min, og ikke meg det var noe feil med. Jeg hadde store hormonubalanser, og holdt i grunn bare kroppen i sjakk. Jeg er både insulinresistent, har pcos og hypothyerose (lavt stoffskifte). Jeg ble satt på medisiner for insulinresistensen, og yasmin for pcos-en, og nå, endelig, går jeg ned i vekt igjen, og håper videre det fører til at stoffskifte også stabiliserer seg.
Så om du ikke alt har gjort det, be legen om å sjekke verdier, be h*n ta en c-peptid og måle stoffskiftet ditt, og kanskje en henvisning til gu i tillegg.

Takk for tipset men alt sånt er sjekka, har til og med vært på full bodyscan. Itte no gæli her i følge legen, men han sier også at mer av magefettet må bort.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat