Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 01:15   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Fra Ketolyse til Skaldeman? Stusser litt her

Jeg har nå gått på ketolysekuren siden januar, 8 uker på torsdag. Og jeg har forstått det slik at man skal spise kjøtt, egg, bacon, rømme, CF, fløte , oster osv , og at man skal ha 15 gram karber om dagen. Hvor man spiser mindre karber enn dette, så kan vektnedgangen stoppe opp.

Ser at på skaldeman så skal man spise 3 gram karber til hvert måltid. men om jeg da lager meg f.eks kjøtt med sjampinjong i fløtesaus, så blir dette feil, fordi fløten ikke er bra?

Jeg har brukt mye fløte og CF i sauser, og over kylling, f.eks stekt sammen med litt løk, champinjong og paprika.

På skaldeman så skal man da ikke lage slike retter?

Vil det si at om jeg begynner på skaldeman, så må jeg bytte ut alle ketolyseoppskriftene? og ungå fløten og rømmen og CF og ost?

Jeg trodde ketolysekuren var strengest, siden jeg trodde 15 gram karber var lite, men så skal man ha så få karber som mulig på skaldeman?

Hvordan kan det ha seg at på ketolysekuren stopper vektnedgangen om man kommer under 15 karber, og at på skaldeman skal man ha minst mulig karber - og gå ned i vekt?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat