Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 00:11   #2
hermanlizm
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 32
hermanlizm er på en erverdig vei
Red face

Sv: Hva mener DU er den beste måten å slanke deg på?

Opprinnelig lagt inn av NinjaKåre, her.

Heisann!

Som overskriften sier, så lurer jeg på hva andre folk synes er den beste måten å slanke seg på.
Hvorfor synes du den er best?
Hva måtte til for at du lyktes?
Hva var det vanskelig eller var det lett å gjennomføre programmet/kuren/dietten?
Andre ting du vil si?

Forsåvidt, dette er mitt første innlegg her (JIPPI), så jeg håper at jeg ikke har lagt tråden på feil plass.

Tusen takk for svar!

Hei og velkommen! Det finnes et bredt utvalg av slankemetoder og kostholdsfilosofer som alle er bedre enn hverandre, men jeg føler selv at et egenkomponert lavkarbo kosthold er det som fungerer best (iallefall for meg). Kombiner, ikke sett en grense på at du maks skal ha 15 kh om dagen, men si heller at du skal holde deg under 40 ;-) Jeg startet med lavkarbo i februar og jeg har nådd vekt åker mitt på minus 13 kg og er kjempe fornøyd med det. Jeg føler meg mye bedre enn jeg gjorde da jeg spiste "normalt" . Det var litt vanskelig i starten, fordi jeg var nesten avhengig av ener energi drikk, men suget gikk over etter noen dager Du kommer langt så lenge du setter et mål for hva du selv ønsker .. Sikt på stjernene, kommer du ikke helt frem, treffer du iallefall taket!

__________________


Skal vi se da!
hermanlizm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat