Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 22:34   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening og mat etter trening

Opprinnelig lagt inn av maysa, her.

Jeg tror nerthus mente at etter 2 uker ca så har kroppen vendt seg til den nye måten og spise på... altså om du går ned til og spise deg under 50g Kh så er det ikke sikkert at du vil trenge noe mat etterpå om du har spist et bra fett rikt måltid ca 2 t før trening... spiser du alla fedon vil du nok kansje fremdeles trenge mat etter trening.
eller noe sikt tror jeg ???

Maysa got me right - jeg skal prøve og være litt mer detaljert neste gang, av og til starter jeg setningen i hodet mitt og skriver bare ned slutten

Mange opplever etter at de har kommet i gang med fettforbrenningen at de ikke trenger og spise rett før eller rett etter trening

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat