Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 20:39   #14888
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er det ingen her som kan svare på! Kun legen som mener du har en blodpropp kan uttale seg om noe sånt! Har du smerter er vel en flytur ikke akkurat lurt. Slike symptomer må tas på alvor, så ta det opp med legen, du!
Hva gjør at de mistenker det uten å prøve å bli sikre, da? Du kan jo ikke bare gå rundt med en blodpropp. liksom!

Jo, det er visst ikke mye annet man kan gjøre med de i lungene. Forhåpentligvis forsvinner de av seg selv, men det har min sannsynligvis ikke gjort. Men den er for liten til å sees på ct. Leste endel om det på nett i går, og det stemer helt med det som anbefales.
Men jeg glemte å spørre om jeg kunne fly må ringe på tirsdag. Symptomene jeg har er svimmel, litt av og på kvalme, sliten, stikkinger under og utover i venstre arm. Var hos legen fredag, så det er sjekket.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF