Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 20:54   #15744
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Hva kan det være tegn på at man er konstant trøtt? Siste 1,5 mnd har jeg vært ekstremt mye trøtt. Sovet middag etter jobb, noe jeg ikke har gjort før. Når jeg fikk ferie så sov jeg bort store deler av 2 dager før jeg følte meg plutselig opplagt og fin igjen. Nå som jeg er begynte å jobbe igjen i forrige uke så er trøttheten tilbake. Jeg hadde fri i dag, sov til 9 (som er 3 timer lenger enn de dagene jeg skal på jobb), spiste frokost, og sovnet igjen 10:30 til 12. Gikk ut, gjorde en del ærend og kom hjem, spiste lunsj, og sovnet igjen ca 15:30 til nesten 18. Nå kjenner jeg at jeg er sliten og trøtt, igjen. Men ikke så trøtt at jeg legger meg enda. Jobben kan vere stressende, og jeg har hatt mye tidligvakter, og mye større arbeidsmengde, siden noen av ferievikarene ikke er så flinke. Jeg tror kanskje det her ordner seg snart, siden jeg begynner å studere, og da ikke kan jobbe så mye, men det er plagsomt, og jeg lurer på om jeg kanskje kan mangle noe vitaminer, mineraler osv?

Dette tror jeg du nok har sjekka ut før. Men lavt stoffskifte?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.