Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-18, 11:44   #1
Skogen
Nytt Medlem
 
Skogen sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2018
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3
Skogen er på en erverdig vei

Ketose og periodisk fasting

Hei,

Jeg er helt ny på siden, og håper på at noen kan hjelpe meg med å finne ut av hva jeg gjør galt.

Jeg har holdt på med lavkarbo i 3 måneder der jeg har vært i ketose hele tiden. Jeg driver også med periodisk fasting der jeg har et spisevindu på 8 timer og 2 måltider innenfor den tiden.

Jeg spiser vanligvis 70-80% fett, 20-30% protein og 0-5% karbohydrater.
Jeg ligger på ca 1100-1500 kcal til dagen og 5-12g kbh.

Problemet er at jeg er at jeg står stille på vekten i 3-6 uker før jeg har en til to dager med litt vektnedgang før en ny periode på 3-6 uker før en ny todagers vektnedgang. Jeg har nok av fett og ta av med en bmi på 29.

Det eneste som kunne vært "feil" med det jeg får i meg er pepsi maxen, men jeg prøvde å kutte ut den uten noe forskjell i resultatet.

Min daglig matrutine er 2 skiver med lavkarbobrød (ca 1,4 g kbh) med diverse pålegg (smør, egg, avocado, brie, greddost, kjøttpålegg osv)

Til middag så pleier jeg å ha to dager med fisk, en dag med kylling og 4 dager med kjøtt. Jeg varierer tilbehørene, men det går mye i squash, brokkoli, blomkål, paprika og salat med tilslag av rømme, fløte, kremoster og ost.

Jeg tar vitaminer hver dag, og passer på å få i meg ca 3 liter med vann til dagen.

Jeg vet rett og slett ikke min arme råd, og håper på at dere har litt mer innsikt til hva mer jeg kan gjøre?

Skogen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og periodisk fasting 16:8 Svar med sitat