Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-15, 12:44   #13
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Biggest looser er desverre mest opptatt av trenin, trening og atter trening. Har sett et par sesonger av den amerikanske versjonen og lest det tidligere deltakere har sagt om programmet, så derfor første episode av den norske. For min del syntes jeg det handlet mest om trening og få flest mulig fysisk dårlige i løpet av øktene, akkurat det samme som den amerikanske versjonen.

Trening er viktig, ingen tvil om det, men når man vet at kosthold tar kilo og trening tar gram, burde kanskje fokuset være mer på riktig kost over tid (ikke bare noen uker på slankecamp) og årsakene til at man overspiser (psyken) men det blir ikke bra tv av slikt. Mye bedre å se på noen som sliter og spyr og griner og raser unaturlig mye ned i vekt i løpet av uka. vet ikke om jeg synes det er riktig å piske folk som er så ekstremt overvektige gjennom så knallhard trening fra dag en, flere av de amerikanske deltagerne har jo fått varige helseplager som resultat av den knallharde treningen 8-10 timer til dagen.

Ikke et program for meg, men hver sin smak

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat