Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 21:16   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Når man øker karber.....

[quote=Bestemamma;1084223]

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.


Det er vel stort sett opp til deg selv hva du skal bruke karbene dine på...Dette er jo et kosthold du skal leve med resten av din tid så du behøver vel ikke være hélt nazi heller, om du ikke har helsemessige grunner for det da.............
Jeg prøver med en kombinasjon av økning av matmengde og innføring av lavkarbobrød, samt mer og større utvalg av grønnsaker.... Skal jo leve og ikke bare streve

Jeg har tips jeg - jeg elsker bønner og erter! Det kan fint gi litt ekstra økning i karboinntaket. I tillegg finner du ca 4 gram karbo i en mandarin... (om jeg husker korrekt)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat