Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-15, 22:07   #24661
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av streber, her.


Andre bivirkninger: munntørrhet, jeg har lange perioder jeg ikke føler for å konstant prate lengre/roligere,

Hva mener du her?

Tusen takk igjen for svar. Fikk du disse tablettene for smerter? Ble de mindre? Eller for depresjon? Jeg har tatt de 2 netter nå. I natt sov jeg bedre enn normalt, og i 10 timer. Jeg kan sove lenge om ingen vekker meg. Problemet er at jeg ikke får sove, og at jeg våknet om natta av smerter. Jeg sovnet fort da jeg la meg i går. I dag har jeg hatt veldig hodepine. Og litt slapp og trøtt. Ikke mindre smerter.

Blir spennende å se virkningene etterhvert...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.