Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 22:05   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Noe poeng i null karbohydrater??

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Ok, ser poengene. Vet bare at noen av disse harbarkede lchf-menneskene kutter ut så godt som alle karber hvis de havner på platåer og opplever vektstagnasjon. Så da tenkte jeg at det kunne være noe å prøve. Det er ikke noe jeg ville gjort over lang tid, kun for å få reduksjonen i gang igjen. Men over lang tid er grønnsaker et "must" i min hverdag ja

Ja, det er endel som kutter ut Men det er som du sier, som oftest, "hardbarkede" ketose-folka. Er jo helt klart mange som trives godt med det, men du har jo endel å kutte, før du trenger å ta det steget. Med mindre du har skikkelig lyst da

Jeg responderer veldig dårlig på minst mulig karbohydrater. Er endel som liker å påstå at jo mindre karbohydrater jo bedre er det ("selvfølgelig"), men de type 3-4 karbene man får i seg pr måltid.. De har liksom, som regel, ikke noe å si.

Veldig individuelt er det nok.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat