Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 19:19   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! jeg øker i cm ... As we speak!

Opprinnelig lagt inn av karodukken, her.

Nei jeg forstår jo at alt er i god mening! Så setter selvfølgelig pris på det :-)
I mitt tilfelle så tror jeg at jeg er litt hårsår når det gjelder ekstra kilo, og er lei av å bli kalt smultboblen og klumpehalen av min mor (Ja.. det er faktisk helt sant)
Når det gjelder dette med kostholdet, så leter jeg etter noe jeg faktisk kan leve med som jeg holder meg mett og "på plass". Og ettersom at jeg får "blikket" :-/ hver gang mamma er på besøk og åpner kjøleskapet mitt og ser pakke på pakke med smør og kotteletter så føler jeg at jeg eser ut bare av det... Hun liker ikke lavkarbo og tror at det er en sikker vei mot overvekt, så hater at jeg går feil vei og ikke kan slå i bordet med bedre erfaring av kostholdet.. Kjipt!

Den mora di skulle ha vært satt på plass!!!

Du har jo overhodet ikke overvekt, og siden du snakker slik du gjør om din mors påvirkning på deg regner jeg med at du er ganske ung. DA ville jeg ha satset på sunne gode vaner fremfor psfm (eller hva det heter) som noen anbefaler. Målet helliger IKKE middelet!

Håper du finner en måte du kan trives med og som er levelig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat