Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-13, 10:25   #18432
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

sukk. JAVELDA!!! gledesdrepere jeg hadde sett fram til kjøtt med masse hvitløk i nemlig men da får jeg finne på noe med rosmarin. og kanskje sennep! tyttebær har jeg ikke.

Reinsdyr er jo veldig kraftig smak i se selv og jeg synes hvitløk i kjøttet blir litt voldsomt. Ser du allerede har fått mange tips om hvordan du kan gjøre, men dersom du vil ha ekstra hvitløk, ta en del fedd som du ikke tar av skallet på. Legg det i forma med steika, disse blir da godt bakte uten å bli svidd og blir nesten søtlige. Du kan spise (slurpe ) de rett fra skallet eller ta og mose de og spre de over grønnsaker og kjøtt. Personlig synes jeg ihvertfall det gir en bedre kombinasjon enn å spekke kjøttet før steiking.

God middag

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose