Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 22:00   #9
snowflakes
Seniormedlem
 
snowflakes sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 984
snowflakes er ny på veien

Sv: Smertestillende medisiner og vektøkning

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Flere ting å ta tak i her:
Jepp, de siste kiloene sitter hardest og må jobbes mest for å bli kvitt!

Hvorfor paracet og PF? Hvorfor ikke ibumetin og PF? Det er jo paracetamol i PF. Paracet og ibumetin sammen har en super effekt som for mange er bedre enn PF alene feks!
PF gjør mange utrolig harde i magen. Husk å drikke MYE, spis nok fett og evnt bruke milde avføringsmidler om det er et problem.

Du sier du tar smertestillende ved behov, men alikevel opp mot maksdose! Du har fått vite at det er bedre å ta svakere smertestillende jvent fordelt utover dagen i stede for å bare bekjempe toppene med hardere skyts?
Har du vært på en smerteklinikk eller er det "bare" fastlegen som foreskriver medikamenter her?

jeg varierer mellom paraset ibux og naproksen hehe. hum ja hva har jeg prøvd, det er mye, akupunktur, fotsoneterapi, kiropraktor, kinesologi, helhets terapeut, heeler, nevrolog, samt tatt 2 MR'er av hode.. ja dte begynner å bli en del nå, venter også på å få komme til psykolog samt psykosomatisk fyseoterapeut.. lite effekt eneste som funker til tider er paralgin forte og en av de reseptfrie... ja det blir mye smerte stillende, men det er absolutt nødvendig rett å slett for å klare hverdagen.. mye smerter setter livskvaliteten min kraftig ned

huff ja jeg burde blitt bedre både med drikking og fettet... men jeg prøver så gott jeg kan

takk for svar=) skal jobbe hardere jeg da med "siste rest"

__________________
Min Journal
snowflakes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo på min måte. Svar med sitat