Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-08, 15:10   #1
Franskloffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 49
Innlegg: 36
Franskloffen er ny på veien

Hormonell eller noe annet feil?

Jeg har gått på ketolyse i ca 3 uker og nå lurer jeg på om jeg gjør det feil. Jeg fikk den hodepinen i begynnelsen, men den gikk over etter en uke. Jeg bor ikke i Norge og har derfor kjøpt vitaminer på apoteket, magnesium og en annen type med selen+sink og de, men har ikke funnet den tredje med kalium og kalsium osv.

Jeg har ikke hatt noe stort vekttap, har fremdeles bare gått ned 2 kilo. Syns jeg gjør alt etter boka, den siste uka har jeg ikke drukket noe vin heller, men ingen forandring. Jeg hadde håpt å få denne energien alle snakker om!

Nå fikk jeg mensen og har ikke energi i det hele tatt, jeg var sur som fy i går og bare likegyldig i dag, og ligger på sofaen stort sett hele dagen. Jeg har omtrent ikke ork til å finne på noe kokkeleringer, jeg går sulten og har bare lyst på sjokolade og brus. Jeg har kjøpt 86% sjokolade med bare 19 % kh, men jeg kan jo ikke gomle det heller.

Sønnen min på 14 mnd kjeder seg inne, men mammaen er bare dum og vil ikke ut å trille...huff. Hva tror dere? Er det hormonene eller vitaminene eller hva?

__________________

Franskloffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemann Svar med sitat