Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-06, 15:13   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil

Det jeg lurer på, her jeg sitter og leser "Atkins for livet", er hvor man kan få tak i Atkinsproduktene som står på side 161, det er jo en drøss bra produkter, er det noen som har kjøpt de, fins de i norge? Eller må man bestille fra usa, og er det noen som har gjort det?

'

Jeg har flere ganger bestilt fra atkins.com i USA ja, men nå har de kuttet ut nesten alle produktene sine, så jeg bestiler ikke derfra lenger.
Før hadde de ALT MULIG av de deiligste sjokolader (tilogmed varianter av Bounty, Oreos osv), supper, pasta, "potet"-mos, kjeks, ketchup, kakemixer, brødmixer, iskremmixer osv. Nå har de ingenting, nesten...

Men noe av det fås kjøpt i Norge, som feks 3 forskjellige varianter av Advantage-bars, noen varianter av Endulge-sjokoladene, frokostbarer og shaker. Nå i år kommer det enda flere produkter, men jeg vet ikke hvilke.

Du kan bestille herfra:

www.lowcarbmegastore.com

Men frakten er VANVITTIG dyr!! Rundt 400 kr i frakt + tollen kommer jo også på flere hundre kr. Heia Norge.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat