Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-07, 16:28   #1
*anne*
Juniormedlem
 
*anne* sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 42
Innlegg: 11
*anne* er på en erverdig vei
Question

Hva skal jeg velge?

Må få litt fortgang på vektnedgangen min nå. Vurderer Ketolysekuren, men er usikker..
Har b.la. insulinresistens, og bruker Metformin, og skal prate med legen min om dette, men ønsker noen tips til kurer som kan være noe for meg..

Jeg er ikke veldig glad i fettsmak, sånn som kjøtt stekt i steikepanne med masse fett. Nakkekoteletter er ikke godt Men, grillkylling (uten skinn,-liker det ikke..) er snadder. Liker det meste av rå grønnsaker (og frukt).

Klarer liksom ikke helt å fri meg fra tanken om at å fylle kroppen med fett er "feil". Ser for meg bilder fra lærebøker med skikkelig ødelagte blodårer (stenose).
Derimot er kroppen min helt avhengig av sukker... Denne avhengigheten må jeg bli kvitt! (Jeg klarte å stumpe røyken..)

Samtidig så klarer jeg ikke å være sulten. Jeg MÅ spise meg mett, ellers blir jeg innmari sur, og 100% tappet for energi. Er jeg sulten, tenker jeg bare på mat, og da er veien tilbake til spiseforstyrrelser veldig kort.

Ønsker å se resultater ganske raskt, men alt over et vekttap på 1 kg/mnd er supert.. (Det jeg har gått ned siden oktober 2006, sånn ca)

Hva foreslår DU? Og hvorfor?

__________________
*anne* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Søkende... Svar med sitat