Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 21:40   #9
hildabakk
Medlem
 
hildabakk sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 79
hildabakk er ny på veien

Sv: Hva skjer hvis ...

Jeg har prøvd South Beach, var deretter litt opptatt av Lav GI, og nå leser jeg Skaldemann.

Men jeg tør ikke helt satse på dette med å spise så mye fet mat, er skikkelig redd for det. At jeg kommer til å bli fetere rett og slett. Pluss at jeg er redd kostholdet blir feil ernæringsmessig sett. Og så tror jeg kanskje et jeg ikke klarer å holde meg til Skaldemanns anbefalinger, derfor tør jeg ikke starte på den helt.

Har mere tro på SB, egentlig... men det har vel å gjøre med at man er lært opp til at man blir feit av fett.

Hvilke erfaringer har dere?

__________________
Har lest boka til Skaldemann og South Beach. Gikk ned mye på SB første gang jeg gjorde det, men ikke 2. og 3. gang. Gikk opp masse under graviditeten. Har prøvd med generell lavkarbo i perioder. Ønsker HELST å gå på ketolyse, men klarer ikke den karbotellingen. Men www.spisdegslank.no var vellykket - helt til de begynte å kutte ut flere av mine favoritter. Nå tenker jeg bare generell lavkorbo.

Sist redigert av hildabakk : 01-06-07 kl 22:09. Årsak: skriveleif
hildabakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Generell lavkarbo? Svar med sitat