Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-09, 09:56   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye fett?

Hei og velkommen på Ketolyse.

Du kan i prinsippet spise så mye fett du vil, men siden fett er mettende så skal det litt til å spise for mye av det. En tommelfingerregel når det gjelder proteiner er at man skal ha ca 1-1,5 g protein pr kg kroppsvekt. Selv har jeg aldri telt annet enn karbs og det har til nå funket fint.

Kast bremykpakken så langt ut av huset som du kan få den, her skal det gå i meierismør skjønner du og du skal velge de feteste produktene, alt som heter go og mager, lite fett, light osv er ut. Matvarer skal være ekte. Eneste lighten du kan få i deg er i form av brus, som cola light og pepsi max.

15 kg på to mnd synes jeg høres veldig mye ut, spesielt siden du ikke er noe særlig overvektig, desstuten tror jeg du kommer til å se undervektig ut hvis du skal ned så mange kg. 55 kg er for lite for en person som er 1,69 høy.

Det skjer ikke noe om du ligger under 15 g karbs for dagen, men dette bør du ikke gjøre hver dag. Det er for å sikre at du får i deg det du skal i løpet av en dag.

Lykke til

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat