Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 12:59   #25
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ja, Furine, det var Brimi-mat. Aner ikkje kva for brød det var, men det såg lekkert ut, og eg laug visst litt, for eg tok ein liten bit, eller var det to.

Då var eg ikkje så på vidvanke, altså! Har vore ein del i området då eg var jentunge, men aldri ete der hos han. Vi var "alltid" i Jotunheimen då eg var lita, pappa er fjellgalen nemlig.

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Kor lang tid brukte du på turen opp og ned att frå piggen med hhv kortaste og lengste ruta, da? Eg ser jo for meg at vi må starte i gråotta eg, veit du, men eg har absolutt lyst til å prøve - og vinne!!

Klart du greier det! Gi deg litt tid med litt fjellgåing, så går det som ein draum! Eg hugsar ikkje kor lang tid vi brukte frå Juvasshytta og opp, men det var nokre timar. Ein går i tau over breen, med førar. Det er tross alt 22 år sidan eg tok den turen. Åra seinare var vi på Juvasshytta berre for å køyre på ski. Eg ser at Juvasshytta sin nettsider at dei reknar 6-7 timar begge vegar.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat