Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 13:30   #12527
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har den for tynt hår fra Giovanni, Root 66 heter vel den, pluss smooth as silk-kuren som er helt grei, men ikke mer enn det. Hvilke har du?

Nå har jeg forøvig bestilt Redken-produkter fra lookfantastic, i tillegg til de jeg alt har. Kommer mest sannsynlig til å fortsette å bruke dem en stund, i hvert fall inntil jeg går over til lysfarging i stedet for bleking av håret, som er planen.

Jeg skriver det jo over. Root 66. Tenkte du kunne prøve og evt overta den hvis du ville. Men da er vel ikke det noen vits i når du har den allerede.

Magnetic Restructurizing er nok den jeg liker best, tror jeg. Smooth as silk-serien ble litt mye protein for meg, så nå bruker jeg bare litt av kuren en sjelden gang (har jo en del kortere hår nå også da). Husker ikke helt hvordan de andre har vært ... det er en "hydrating" som jeg likte ganske godt, så vidt jeg husker.

Hvis du er interessert kan du sikkert få prøve den magnetiske også, da (den har jeg dog ikke tenkt å gi bort). Men jeg tipper at den ikke gjør så mye for deg heller - som du sier trenger du noe mer så lenge du bleker håret


Sist redigert av Huldr : 27-01-12 kl 13:38.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt