Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-12, 16:36   #12538
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Photo: det var helt sikkert jeg som anbefalte den serien, for jeg eeeeelsker den Men det er til seriens forsvar forskjell på sjampoene! Det er ikke bare lukta, liksom. Jeg merker stor forskjell på om jeg bruker den med bringebær eller kokos. Men jeg vil veldig gjerne ha de jeg! Det er den eneste serien jeg har funnet som ikke gjør at håret mitt blir supertørt OG at hodebunnen ikke får skikkelig eksem Så vi er nok forskjellige, for jeg får ikke flatt og fett hår. Og jeg har rimelig fet hodebunn.

Må ile til og si at du ikke skal ha noe ansvar for mitt bomkjøp i alle fall! Det var jo masse positive reviews på iHerb, så det er tydeligvis mange som liker denne.

Jeg skrev for øvrig en anmeldelse av Weleda Iris-kremen som jeg elsker, og jeg så senere at det var ei som hadde kjøpt den tydeligvis på bakgrunn av min anmeldelse, og ikke likte den i det hele tatt ... Vi er alle forskjellige

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt